Alla inlägg under juli 2013

Av Emma - 25 juli 2013 07:35

Jo men visst är det så :)) 3e ggn gillt idag - sen vågar jag inte lova mer!!


Ögonen kämpar mot ljuset idag, hade hellre stannat i täckets varma vrå i morse, men ack nää... jobbet kallar... Mjukstarta med lite småsysslor - strax blir de duschsanering & sen ett race med MAX (dammsugarn), som för övrigt snart måste pensioneras innan han säger *poof* (4e ja lyckas döda isf)...!!


Gårdagen, mycket mysig!! Ja & Edvin kolla 1a halvlek fotboll sen nanna han - jag gick ner, skulle kolla 2a halvlek fotboll - då nanna jag!! Tar på krafterna att jobba - vem kom på den idéen?!?!


Aja, på de bara, ingen tar ju jobbet ifrån mig!!

Av Emma - 24 juli 2013 06:28

Nu ligger jag bättre på det än på mycket länge!!


Kl har väckt mig 5.12 de senaste 3 dagarna - min kropp är i chock! Och då hör till saken att det är 2 dagar TILL som den ska göra de :/ Aja - bara till att bita i de sura äpplet, lämna täckets sköna vrå & kliva upp till en kylig morgon (tur de finns väärmen i bilen)!!


Emmadan igår - Kristinadan idag... underbart att ha sina 2 namnsdagar efter varann - sen é de avklarat :))


Jobba idag, sen iväg i em & på sen em blir de nagelbygge. Skulle behöva korta ner mina egna me, men tjaa... ni har väl hört om "skomagaren ungar..." Lite så är det för min del med mig själv & naglarna - de blir prioriterade sist (om de över huvudtaget blir prioriterade)!!! Efter naglandet är det KVÄLL - skönt! Ska bara slappa...!! Så kanske ja é  laddad imorgon bitti när kl ringer (not - men en inbillning är väl ok)?!?!!?

Av Emma - 23 juli 2013 08:06

Woops... som min syster skrev - "du har haft oooootur länge nu", jo de kan man väl säga! 


2 mån sen sist här - mycket har hänt, Edvin växer så de knakar, jag är inne & "vikar för mig själv" denna veckan & semestern är avklarad, 1v i Dalarna, slappa, sova, mysa, dansa, shoppa, äta gott & bara leva livet utan några måste! Mannen min har semester 2v till så han är hemma & njuter av egentid med lilleman :))


Livet på gården rullar på, häcken är i jorden (ja den man planterar alltså), vi har grävt ut till uteplats (så småningom uterum), syrénbusken är flyttad & vi njuter av livet på landet (med en massa massa att göra)!!



Kort sagt - livet rullar på & ja ska (försöka) bli bättre på de här igen!



Presentation

~mammaledig~sambo~kattägare~landet~djur~träning~naglar~massage~vänner~kärlek~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards