Alla inlägg under januari 2013

Av Emma - 31 januari 2013 16:59

Igår var ja & Eva-lena på fiskspa i Hörby... Rekommenderas starkt... Efter behandlingen åkte vi t jernkällaren och åt,mums!

Idag,säga vad man vill...jag lyckas med det mest otroliga...
Varit & handlat t imorgon,kalas för Perra då. Sen var vi på verket en sväng...

Nu kommer strax Sara,lite dösnack med henne sen förbereda inför kalaset...!

Av Emma - 29 januari 2013 00:28

Inte här iaf... Stendeckad på vårt klinkers med Edvins leksak som kudde... Jag skojar inte,fröken Andersson sov hårt...! De tom knaka om 'na..!

Hon har iaf varit på besök ikväll,hos Edvin! Ja & Perra har varit på habanera...

Hunnit med massor idag,varit chefsvikarie,gymmet,veckohandlat,shoppat nya lampor & ätit gott..

Nu kallar blundem på oss alla... Natti <3

Av Emma - 26 januari 2013 23:15

Innan...var jag aktiv,ja jävlar vad de gick undan... Jobba här & jobba där & fixa hit & mecka dit... Trodde mammaledigheten skulle göra mig "koko" (mer än vanligt). MEN tji så fel fröken Holmström hade... Mammaledighet é precis vad jag "behöver" ~ jag stortrivs,njuter & fullkomligt älskar livet jag lever just nu. Utan några måste (ja vissa finns ju..), tar dagen som den kommer, gör vad jag/vi vill... Detta,kära läsare,trodde jag
aldrig innan jag "var där". Det är skönt att va hemma,jag trivs,om så bara en dag i ånpissen med familjen...!

Den 13/2 2011 blev jag sjukskriven 50% ~ så snart är det alltså 1år sen jag0 jobbade heltid (deluxe stundtals)... Jag saknar det inte,så som jag trodde jag skulle göra...

Svammel svammel...

Kanske ska göra som resten av familjen ~ krama kudden!! Kommer en dag imorgow också,hemmafix,tvätt osv...

Natti <3

Av Emma - 26 januari 2013 15:06

Dit åker vi när vi vill ha kvalité för pengarna... Möblerna lastas nu - sen blir de hemfärd & så småningom montering.

Dagen började med Martinamys - lovely... Naglar & massa prat!! <3

Av Emma - 25 januari 2013 17:24

Kan vi snart kalla de,när Perra kommer hem fredag kväll-då e de helg...!

Tvättat gardiner idag,städat toa & kök... Vardagsrummet e inte lönt med tanke på möbelbytet...

Ikväll blir de husmanskost,kotletter,potatis,brunsås!

Helgen tar vi soo den kommer - älskar friheten,mammaledigheten e underbar... <3

Av Emma - 21 januari 2013 23:06

Där har jag spenderat 75min ikväll... 30min cykel,25min löpband och 10min balansträning & sen stretch på de... Galet mycket folk,pga den gratisträning som pågår... Längtar tills v.4 e över. Trodde aldrig jag skulle säga de men jag trivs i gymmet,jag trivs med att känna att jag gör min kropp en tjänst. Förr (läs i slutet av december) tänkte jag aldrig sätta min fot i ett gym,inte inför så många människor. Nu,nu går ja tom dit när de e gratis träning för folk... Jag gör min kropp & mig själv en
Tjänst,det är det som är viktigt för mig. Ja ska leva med mig själv hela livet,då måste jag va nöjd.

Har varit på minishoppingtur med familjen innan i em...

Bvc har vi också hunnit med - Boeltest,mäta och väga...!!

Ny dag,nya tag imorgon...
TVÄTT...

<3

Av Emma - 21 januari 2013 10:29

Inte ofta jag sitter vid en dator & skriver ett inlägg, men nu :))

Ska betala lite räkningar så vart lika bra att gå "upp hit" då.

Edvin sover fm nu & Perra ska fixa med lite lampor i köket - blir så tomt & mörk & "omysigt" när man plockar bort julen. Försöker få fram samma mysighet igen - men de e svårt.

Julgardinerna sitter uppe än - får ta tag i de när tvättkorgen é tom (vilket den absolut inte är nu...)!!


Idag ska vi iväg på BOEL-test med Edvin & sen blir e nog veckohandling på de!!

Funderar på ett "kår (core)"pass ikväll - fuegon förra veckan va rolig, men inte lika inspirerande som zumabn i stehag (ibland är det dumt att ha & jämföra med)! Men träna måste jag & de é smått kyligt i "hemmagymmet"...


En ganska tom vecka står framför oss - vilket är riktigt skönt!!

Hemmatid é guld värt...<3

Av Emma - 21 januari 2013 00:00

Vilken tur mannen min e ledig måndagar också!!
Vart en bra helg,som avslutades med mat & mys på järnkällaren och sen nagelfix på TantPetra!!!

Julen har åkt ut idag och nu väntar vi på de nya möblerna... Detta blir bra :-)

Presentation

~mammaledig~sambo~kattägare~landet~djur~träning~naglar~massage~vänner~kärlek~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards